پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام بنی طریف، گفت: با توجه به اینکه به‌صورت حضوری امکان میزبانی از داوطلبین را نداریم، شماره تلفن ۰۹۱۶۷۳۰۱۹۱۲ جهت پاسخ‌گویی به سؤالات اعلام شده است.

حجت‌الاسلام بنی طریف، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبین ورود به مدارس علمیه، اظهارداشت: به استحضار داوطلبین ورود به حوزه می‌رسانیم که مدرسه علمیه امام خامنه‌ای در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از میان متقاضیان ورود به حوزه در مقطع متوسطه مرحله دوم، پذیرش خواهد داشت.

وی افزود: پس از اینکه داوطلبین ورود به حوزه، در سامانه پذیرش ثبت‌نام خود را قطعی کرده و اولویت مدرسشان را تعیین کردند، درصورتی‌که مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز را انتخاب کرده باشند، از واحد جذب مدرسه با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد تا باقی مراحل جذب را طی کنند.

حجت‌الاسلام بنی طریف، بیان کرد: داوطلبین محترم لطفاً علاوه بر نام‌نویسی در سامانه پذیرش، مشخصات خود شامل «نام و نام خانوادگی»، «تاریخ تولد»، «مقطع تحصیلی»، «آخرین معدل» و «نام و آدرس مسجدی که در آن  فعالیت دارند» را به شماره تماس ۰۹۱۶۷۳۰۱۹۱۲ پیامک کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، با بیان اینکه واحد جذب مدرسه علمیه، به‌صورت غیرحضوری آماده پاسخ‌گویی به سؤالات داوطلبین ورود به حوزه است، گفت: با توجه به اینکه به‌صورت حضوری امکان میزبانی از داوطلبین را نداریم، شماره تلفن ۰۹۱۶۷۳۰۱۹۱۲ جهت پاسخ‌گویی به سؤالات اعلام شده است.

وی در پایان، با اشاره به برخی مزایا و موفقیت‌های مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، اظهارداشت: «کسب رتبه برتر علمی، آموزشی خوزستان»، «کسب رتبه پایگاه نمونه بسیج طلاب و روحانیون»، «برگزاری دوره‌های بینش مطهر»، «برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاورات علمی»، «برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی و تفریحی»، «برخورداری از اساتید مجرب و برجسته حوزه» و «بهره‌مندی از فضای مناسب علمی، پژوهشی و تهذیبی»، برخی از مزایا و موفقیت‌های مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز در سال‌های اخیر می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha