جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت

مدیریت حوزه علمیه مازندران و مدارس و مراکز حوزوی استان درگذشت تولیت مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مدیریت حوزه علمیه مازندران و مدارس و مراکز حوزوی استان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دارایی، تولیت مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت مدیریت حوزه علمیه مازندران آمده است: عالمان دین چراغ درخشان هدایت جامعه بشریت اند. آیت الله دارایی مسئول محترم حوزه علمیه محمدیه قائم شهر از عالمان عامل، انقلابی مجاهد، معلم اخلاق، پارسا و خیرخواه و عالمی عالِم پرور در آخرین روز ماه رحمت واسعه الهی، ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر منادی حق تعالی را لبیک گفته است.

درگذشت غمبار این عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)؛ مقام معظم رهبری، حوزه علمیه استان، علماء، طلاب و شاگردان آن سفر کرده ارجمند، خانواده محترم و تمام بازماندگان تسلیت عرض می کنم و همنشینی با امیرمؤمنان و اولاد طاهرینش را از خدای منان مسألت دارم.

پیام تسلیت معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاونت تبلیغ حوزه علمیه مازندران نیز در پیام تسلیتی آورده است: ارتحال این عالم عامل و معلم اخلاق را به محضر حضرت صاحب ومقام معظم رهبری ، حوزه علمیه استان ،علماء ،طلاب  ،خانواده محترم ،شاگردان آن رحیل عزیز تسلیت عرض می کنم.

پیام تسلیت مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم شیرگاه

مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شیرگاه نیز در پیام تسلیتی آورده اند: خبر رحلت عالم گرانقدر و فقیه وارسته  حضرت آیت الله دارائی‌موجب اندوهی بس فراوان گردید.

اِخلاص فراوان این عالم بزرگوار، در کنار اخلاق وعلم فراوان ، شخصّیتی کم نظیر، برجسته ودلنشین ازایشان در ذهن همگان ترسیم نمود.

بی شکّ مجاهدت های ایشان در تاسیس و اداره مدرسه علمیه و تعلیم وتربیت طلاب علوم دینی، عندالله محفوظ و ماجور خواهد بود.

این واقعه جانسوز را به محضر صاحب الزّمان (عجّ)، نائب برحقّ ایشان (مقام معظّم رهبری)، مدیر، اساتید ،طلاب مدرسه علمیه محمدیّه قائمشهر وعموم مردم این سامان تسلیت عرض نموده وضمن آرزوی صبر برای این عزیزان، رحمت ومغفرت رابرای روح آن عالم وارسته مسئلت می نمائیم.

پیام تسلیت مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر

مدیریت، معاونان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر نیز در پیام تسلیت خود آورده اند: انا لله و انا الیه راجعون"پیامبر (ص): وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

ارتحال تاثر انگیز عالم جلیل القدر حضرت آیت الله دارائی استاد اخلاق و مسئول محترم مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر را به محضر امام زمان (ع) و مقام عظمای ولایت و خانواده محترم ایشان و به حوزه علمیه و مردم شریف ولایی استان  تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت داریم.

گفتنی است، سایر مدارس علمیه استان مازندران نیز با انتشار پیام جدگانه ارتحال این عالم وارسته را تسلیت گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha