پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ دومین جلسه بررسی اسناد و تدوین کتاب «فرهنگ اعلام شهدای روحانی» با حضور نمایندگان طلاب استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین جلسه بررسی اسناد و تدوین کتاب «فرهنگ اعلام شهدای روحانی» با حضور نمایندگان طلاب استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در دفتر سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم و جانشین سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس نکاتی را پیرامون اهمیت موضوع جلوگیری از تحریف و فراموشی آثار حماسه ایثار و شهادت و به خصوص پاسداشت شهدای روحانی کشور بیان و بر ضرورت احساس تکلیف و کار جهادی در این مورد تاکید کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد لیست اعلام شهدای روحانی سه استان خراسان مورد بررسی و اصلاح و در صورت لزوم تجدید نظر قرار گیرد تا فرهنگ اعلام مربوط به استان‌های یاد شده بدون کوچکترین اشکال و همراه با آثار و اسناد مکتوب جمع آوری و ثبت شود.

نخستین جلسه فرهنگ اعلام شهدای روحانی چندی قبل با حضور نمایندگان طلاب جهادی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی برگزار شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha