یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دفاع پایان نامه سطح ۳

جلسه دفاع از پایان‌نامه‌های «نقش تفکر خلاق در تحکیم روابط اخلاقی همسران با تأکید بر منابع اسلامی»، «روش‌های تقویت سازگاری و رضایتمندی در روابط همسران بر اساس آموزه‌های دینی»در جامعة‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح سه رشته تعلیم و تربیت با موضوع «نقش تفکر خلاق در تحکیم روابط اخلاقی همسران با تأکید بر منابع اسلامی» با ارائه خانم فاطمه توحیدی اقدم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی الله هاشم پور، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا قائمی مقدم، داوری این پایان‌نامه را به عهده دارد.

این جلسه دفاعیه، روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۰ در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار می‌شود.

همچنین جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح سه رشته تعلیم و تربیت با موضوع «روش‌های تقویت سازگاری و رضایتمندی در روابط همسران بر اساس آموزه‌های دینی» با ارائه خانم صدیقه کاووسی برگزار می‌شود.

سرکار خانم فاطمه شریفی، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و سرکار خانم طاهره ماهروزاده، داوری این پایان‌نامه را به عهده دارد.

این جلسه دفاعیه، روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۸ در اتاق ۳/۳ واقع در طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار می‌شود.

جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح سه با موضوع «نقش معادباوری در ساحتهای زندگی اجتماعی از منظر قرآن کریم» در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

«نقش معادباوری در ساحتهای زندگی اجتماعی از منظر قرآن کریم» دیگر پایان‌نامه ای است که  با ارائه خانم آمنه محمدی در  سطح سه رشته تفسیر و علوم قرآن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس الله معلم کلایی، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی، داوری این پایان‌نامه را به عهده دارد.

این جلسه دفاعیه هم روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۸ در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آنلاین از طریق لینک http://online.jz.ac.ir/r۸dmigy۳۰۷gq/ در این جلسه حضور داشته باشند.

۳۱۳/۶۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha