شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پایان نامه نویسی

حوزه/ جلسه دفاع سه پایان‌نامه سطح سه در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه دفاع سه  پایان‌نامه سطح سه با موضوع‌های «تحلیل ادبی حکمتهای منتخب نهج البلاغه»، «آثار عقل عملی در سبک زندگی اسلامی» و «فرهنگ استکبار در قرآن کریم» در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

 جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح سه رشته ادبیات عرب با موضوع «تحلیل ادبی حکمتهای منتخب نهج البلاغه» با ارائه خانم معصومه زند برگزار می‌شود.

سرکار خانم فخری صائبی خوشنویس، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و حجت‌الاسلام والمسلمین داوود فائزی نسب، داوری این پایان‌نامه را به عهده دارد.

این جلسه دفاعیه، روز شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۸ در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار می‌شود.

همچنین پایان‌نامه سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی با موضوع «آثار عقل عملی در سبک زندگی اسلامی» با ارائه خانم معصومه متقیان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مهدی زاده، استاد راهنما و حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی استاد مشاور این پایان‌نامه هستند، همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین خیرالله امیری، داوری این پایان‌نامه را به عهده دارد.

این جلسه دفاعیه، روز شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۰ در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار می‌شود.

جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح سه رشته تفسیر و علوم قرآن با موضوع «فرهنگ استکبار در قرآن کریم» هم با ارائه خانم طاهره غفاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی باباپور، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و حجت‌الاسلام والمسلمین رضا محققیان، داوری این پایان‌نامه را به عهده دارد.

این جلسه دفاعیه، روز شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۱:۳۰ در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آنلاین از طریق لینک http://online.jz.ac.ir/r۸dmigy۳۰۷gq/ در این جلسه حضور داشته باشند.

۳۱۳/۶۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha