چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فعالیت‌های مرکز اسلامی کمبریج از سر گرفته می‌شوند

حوزه/ به گفته مقامات مسجد، در حالی که مراکز عبادی در سرتاسر انتاریو بازگشایی می‌شوند، مرکز اسلامی کمبریج در این استان نیز فعالیت‌هایش را با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر می‌گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbc، مرکز اسلامی کمبریج در کانادا بازگشایی شده و جمعه‌ها از شرکت مسلمانان در نمازهای جمعه استقبال خواهد کرد، این در حالی است که با اجازه استان انتاریو، اماکن عبادی فعالیت‌هایشان را از سر گرفته اند.

از امروز تمامی اماکن عبادی انتاریو فعالیت‌هایشان را با حفظ فاصله گذاری اجتماعی از سر می‌گیرند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب می‌شود بتوانند از ۳۰% ظرفیت مساجد استفاده کنند.

درحالی که پیش از این، و در طول دوره شیوع ویروس کرونا، حداکثر تجمعات ۵ نفره امکان پذیر بودند، مردم در تمام نقاط استان هم اکنون اجازه شرکت در گروه‌های ۱۰ نفره را دارند.

محمد دار ، نایب رئیس هیئت مدیره مرکز اسلامی کمبریج در این رابطه گفت: این روزی است که بسیاری از افراد جامعه مشتاقانه منتظر آن هستند. مسجد مثل قلب یک مسلمان است. مکانی است که به آن‌جا می‌روید و عبادت می‌کنید و احساس آرامش و راحتی دارید.

وی خاطرنشان کرد: درحالی که همه بسیار هیجان زده و خوشحالیم، اما اقدامات امنیتی انجام می‌شوند. برای ورود به مسجد باید نوبت گرفته شود. شرکت کنندگان نیز باید ماسک بپوشند و سجاده نماز مخصوص به خودشان را بیاورند. به علاوه کودکان زیر ۱۸ سال مجاز به حضور در مسجد نیستند. هنگام ورود و خروج به مسجد نیز دست‌ها را ضدعفونی می‌کنیم.

مسجد از نمازگزاران خواسته جزئیات بیشتر برای شرکت در فعالیت‌های مسجد را در وبسایت این سازمان جستجو کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha