پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موشن گرافی

حوزه/ تارنمای فروشگاه اینترنتی کتب انتشارات امام علی علیه السلام، به منظور سهولت دسترسی علاقمندان به آثار آیت الله العظمی مکارم شیرازی و فروش فیزیکی کتب با توجه به تأکید معظم له بر اثرگذاری کتاب نسبت به محتوای دیجیتال، ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سخنی گفته اند: "کتاب ، همیشه درطول تاریخ آثار فوق العاده ای در انتقال علوم از نسلی به نسل دیگر و تکامل فرهنگ های بشری داشته، به نحوی که باید از کتاب به عنوان حلقه اتصال نسل های گذشته، حال و آینده یاد کرد؛  هر ملتی که دارای شاخص مطالعه بالا باشد از تمدن غنی تر و پیشرفت بیشتری برخوردار خواهد بود. لذا سرمایه گذاری بیشتر و فرهنگ سازی رسانه ها در زمینه مطالعه کتاب اجتناب ناپذیر است."

تارنمای فروشگاه اینترنتی کتب انتشارات امام علی بن ابی طالب علیه السلام، به منظور سهولت دسترسی علاقمندان به آثار فاخر و ارزشمند آیت الله العظمی مکارم شیرازی و فروش فیزیکی کتب با توجه به تأکید معظم له بر اثرگذاری کتاب نسبت به محتوای دیجیتال، ایجاد شده است.

این فروشگاه با همت معاونت اداری و مالی پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له و ارائه خدمات فروش و توزیع، درصدد ارائه خدمات به مقلدان و علاقمندان آثار ایشان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نمنه IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    نه لینک سایت انتشارات داره نه موشن گرافی!