جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مریم مجتهدزاده

حوزه/ مریم مجتهدزاده، اطلاع‌رسانی و پوشش رسانه‌ای گسترده و مناسب و بهره‌گیری کامل از ظرفیت فضای مجازی در پیشبرد برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را حائز اهمیت خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با حضور «معدنی» از وزارت کشور و «ستاری» از بسیج جامعه زنان به صورت ویدئوکنفرانس با روسای دایره زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های البرز، اصفهان، بوشهر، کردستان، هرمزگان، مرکزی، سمنان، خوزستان، همدان و خراسان جنوبی و نمایندگانی از استانداری و بسیج جامعه زنان این استان‌ها با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مجتهدزاده در این نشست اظهار داشت: پیرو ابلاغ رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح مبنی بر تشکیل ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مسئولیت اصلی این ویژه‌برنامه با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولیت کمیته زنان و خانواده آن بر عهده سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ زمانی نیست، بلکه گنجینه‌ عظیمی است که با استخراج منابع آن می‌توان تا مدت‌های طولانی از آن استفاده کرد.

وی با تاکید بر بازخوانی فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و اشاعه آن در جامعه گفت: وظیفه ملی، انسانی و اسلامی ماست که با معرفی مولفه‌های ایثار و مجاهدت به نسل جدید که گذشته را ندیدند، ارتباط و گفتمان بین نسل‌ها را ایجاد کنیم.

مجتهدزاده در ادامه بر لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردمی، بویژه پیشکسوتان، خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان هم در برنامه‌ریزی و هم در اجرا و توجه به کیفیت و اثربخشی و فراگیری برنامه‌ها برای همه اقشار مردم کشور تاکید کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس دوری از اسراف و هزینه‌های نامتعارف و تشریفاتی، اطلاع‌رسانی و پوشش رسانه‌ای گسترده و مناسب و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت فضای مجازی در پیشبرد برنامه‌ها را حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: توجه به مطالب مذکور باید در برنامه گرامیداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس متناسب با ظرفیت استان‌ها مد نظر قرار گیرد.

در پایان برنامه‌های پیشنهادی استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha