پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسین صدیقی  مدیر دوره تخصصی کلام حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام حسین صدیقی از ایجاد فرصت استثنایی ثبت نام اساتید، مبلغین و طلاب سطوح عالی در دوره های تخصصی کلام و تفسیر حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد.

 حجت الاسلام حسین صدیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه راه اندازی رشتۀ تخصصی کلام در حوزه استان، حرکت علمی ارزشمندی است، اظهار داشت: با حمایت ها و پشتیبانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه و عنایت آیت الله العظمی سبحانی و موافقت مدیریت حوزه های علمیه، سال گذشته کار را شروع کردیم.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد:  سال گذشته در عین حالی که سال آغازین افتتاح مرکز در استان بود، اما شاهد استقبال طلاب علاقمند به مباحث کلامی بودیم و فعالیت علمی جان گرفت.

وی ادامه داد: این دوره ها بر اساس استاندارد های مراکز تخصصی حوزه های علمیه و با حمایت و حضور اساتید مجرب اعزامی از قم برگزار خواهد شد و طلاب دانش پژوه در پایان مدرک رشته تخصصی را دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده مجوز سطح دو کلام و سطح دو و سه تفسیر نیز برای سال تحصیلی جدید گرفته شد و فرصتی استثنایی برای اساتید، مبلغین و طلاب سطوح عالی فراهم گردید.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه کرمانشاه در پایان گفت: از تمامی علاقمندان و دانش پژوهان دعوت می شود در فرصت باقیمانده از قافله علمی، جا نمانده و نهایت بهره را از وقت و عمر خود جهت دانش افزایی و بسط مبانی تحصیلی در مراکز حوزوی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha