شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معارفه رابط خبرگان رهبری در خراسان شمالی

حوزه/ حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده به‌عنوان رابط نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، صبح امروز و طی مراسمی حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده به‌عنوان رابط حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، معرفی شد.

دفتر رابط نماینده خبرگان رهبری در خراسان شمالی در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد واقع شده است.

در نامه نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری خطاب به امام‌جمعه بجنورد آمده است: «با تقدیم احترام حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد نجفی زاده دام عزّه با عنوان رابط این حقیر منتخب مردم مؤمن و انقلابی استان در مجلس خبرگان رهبری به حضورتان معرفی می‌شوند.

با آرزوی سلامت و بهروزی برای حضرت‌عالی و خانواده محترم، امیدوارم همواره مورد توجّهات خاص حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بوده و آقای نجفی زاده با رهنمودهای جنابعالی در این مهم کمال موفقیت را داشته باشند.

 دوام عزت شما و همه خدمتگزاران به این نظام مقدّس را در سایه عنایات مولایمان حضرت ولی‌عصر ارواحنا له الفداء از درگاه پروردگار متعال خواستارم».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایوب جاوید IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    2 0
    السلام علیکم اینجانب ایوب جاوید از شهر اشخانه روستای تاجیک من از مجلس خبرگان خواهشمند ام که ما را درساخت خانه یاری بفرمایند ما سه تا برادر و پدرومادر که دریک خانه کلنگی زندگی میکنیم