شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زهرا سهرابی

حوزه/ جلسه توجیهی ارزیابان مقالات پایانی سطح۲ به صورت برخط و از طریق سامانه سیمای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، زهرا سهرابی در جلسه توجیهی ارزیابان مقالات پایانی سطح۲ که به صورت برخط و از طریق سامانه سیمای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، به بیان مهمترین نکات مؤثر در روند ارزیابی و راهنمایی مقالات پایانی در دو بخش پرداخت.

 وی در بخش اول به توجه و دقت ارزیابان به علمی بودن مقالات پایانی، رعایت اسلوب و شیوه نامه، تشخیص کپی بودن اثر، توجه به توان علمی و محدودیت های طلاب در نگارش مقالات پایانی پرداخت.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اصفهان در بخش دوم ضمن تاکید بر ارتقای سطح علمی پژوهشی ارزیابان، الزام آنان به نگارش و تدوین مقالات با درجه علمی پژوهشی و چاپ در نشریات معتبر را از بایسته‌های ضروری دانست و گفت: نگارش و تدوین مقاله ضمن ارتقای علمی ارزیابان، زوایای پژوهشی جدیدی را در امر راهنمایی و ارزیابی  خواهد گشود.

وی افزود: معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان اقدام به راه اندازی سایت پژوهشی و اخذ مجوز برای فصلنامه علمی پژوهشی نموده، تا بتواند از ظرفیت‌های نهفته اساتید و طلاب استفاده کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha