پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه سمنان با رئیس دادگستری استان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: اقدامات دستگاه قضائی در دوره جدید موجب نشاط و امید آفرینی مردم نسبت به مبارزه با فساد در کشور شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان سمنان، به میزبانی دفتر این دادگستری، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های قوه قضائیه در دوران مدیریتی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: اقدامات دستگاه قضائی در دوره جدید موجب نشاط و امید آفرینی مردم نسبت به مبارزه با فساد در کشور شده است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: طرح سوت زنی یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند مفسدان را افشاء و از بروز و ظهور زمینه فساد جلوگیری کند، مشاوره های حقوقی دقیق در مساجد و حسینیه ها نیز می‌تواند نسبت به آگاهی و اطلاعات بیشتر مردم در مراجعات قضائی کمک کند.

وی افزود: مطالبه گری از دستگاه قضاء و عدالت خواهی و مبارزه با فساد از جمله اقداماتی است که در این دوره از دوران تحول قوه قضائیه به وضوح و بیشتر مشاهده می شود که این اقدامات ارزشمندموجب نشاط و امید آفرینی مردم شده است که از این نوع فعالیت ها و فساد ستیزی ها در قوه قضائیه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مجموعه حوزه علمیه استان سمنان این آمادگی را دارد که در مبارزه با فساد ستیزی و آگاهی بیش از بیش مردم از اقدامات دستگاه قضاء و مشارکت در طرح سوت زنی همکاری های لازم را داشته باشد.

مسعود هراتی، معاون جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: باید در کنار اقدامات ارزشمند دستگاه قضاء برای عرصه رسانه نیز برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد تا مردم اطلاعات کافی را در خصوص این برنامه های فساد ستیز داشته باشند و با بهره گیری درست از ظرفیت رسانه می توان شاهد مشارکت خوب مردم در همراهی با قوه قضائیه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha