شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 907827
۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
عباس پور

حوزه/ رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز گفت: مستند «زلال خدمت» که بیانگر تلاش و فعالیت های روحانیون جهادی حوزه علمیه قزوین در عرصه مقابله با کرونا است، بسیار خوب به این مقوله پرداخته که از دست اندرکاران تهیه آن تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام میثم عباسپور صبح امروز در جلسه ای با جمعی از روحانیون جهادی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا گفت: تلاشهای مخلصانه طلاب و روحانیت در زمان شیوع بیماری کرونا که در بیمارستان ها وآرامستان ها حضور شایسته ای داشتند، جای تقدیر وخدا قوت دارد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز اظهار کرد: پیام تشکر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از اقشار مختلف و طلاب و روحانیون در عرصه مبارزه با کرونا بیانگر آ« است که روحانیت همچنان در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشگام است.

وی عنوان کرد: مستند «زلال خدمت» که بیانگر تلاش و فعالیت های روحانیون جهادی حوزه علمیه قزوین در عرصه مقابله با کرونا است، بسیار خوب به این مقوله پرداخته که از دست اندرکاران تهیه آن تشکر می کنم.

حجت الاسلام عباسپور، ترویج و اطلاع رسانی فرهنگ وقف از سوی روحانیون را مهم دانست و بیان کرد: روحانیون باید مباحث علمی و فقهی وقف را در جامعه بیان کنند تا مردم از برکات وقف بهره مند شوند.

وی ادامه داد: وقف از ابزار مهم رونق اقتصادی در جامعه است و با توجه به این تأثیرگذاری باید بیش از پیش در راستای نهادینه سازی فرهنگ قرآنی وقف در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha