پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیج جامعه الزهرا

حوزه/ فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعةالزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه بیش از ۵ هزار طلبه عضو پایگاه بسیج هستند، اظهار داشت: در بسیج جامعةالزهرا علیهاالسلام ۱۰ گروه جهادی فعالیت می‌کنند این گروه‌های جهادی در دوران شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف خدمت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زهرا احسانی در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و معاونان و مدیران این مجموعه علمی حوزوی برگزار شد، با اشاره به افتتاح پایگاه بسیج در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، عنوان کرد: بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام یکی از مراکز فرهنگی فعال در مجموعه است که از همان روزهای آغازین فعالیت خود تا به امروز، همگام با رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و مطابق آرمان‌های انقلاب اسلامی در همه صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی پیشرو بوده است.

فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به افتتاحیه پایگاه بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام در مکان جدید، گفت: با توجه به اینکه پایگاه بسیج در طبقه آخر آموزشگاه، انتهای سالن و آخرین اتاق قرار داشت و دسترسی طلاب به این قسمت زیاد نبود، بستر فعالیت پایگاه بسیج بروز و ظهور شایسته ای نداشت، به همین خاطر، با دستور مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به این قسمت انتقال یافت.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار حضرت امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: امروز بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام در متن قرار گرفته و بانوان طلبه به این فضا و حضور نیاز دارند.

عضویت بیش از ۵ هزار طلبه در پایگاه بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام

احسانی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۵ هزار طلبه عضو پایگاه بسیج هستند، اظهار داشت: در بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام ۱۰ گروه جهادی فعالیت می‌کنند؛ این گروه‌های جهادی در دوران شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف خدمت می‌کردند.

فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: تولید ماسک، دوخت لباس بیمارستانی، توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به محرومان، حضور در بیمارستان از جمله فعالیت‌های بانوان طلبه بسیجی در این ایام بود.

احسانی تأکید کرد: یکی از گروه‌هایی که به صورت شبانه روز در دوران کرونا مشغول به خدمت بودند، گروه طلاب بسیجی فعال در بیمارستان‌ها بودند که برخی به عنوان همراه بیمار و عده ای هم در فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و تبلیغی بیمارستان‌ها حضور فعال داشتند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha