شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام لقمان پور

حوزه/ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات و ابتکارات طلاب جهادی در بحث مقابله با کرونا تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی لقمان پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند امروز ما نیاز به اهالی قلم و هنرمندانی داریم که همچون شهید آوینی به تبیین و انعکاس مجاهدت مردم در جریان مقابله با کرونا بپردازند.

وی افزود: یکی از این فعالیت ها قطعاً باید ناظر به ثبت و ضبط هنرمندانه خاطرات و ابتکارات طلاب جهادی در ماه های اخیر در مقابله با ویروس منحوس کرونا باشد.

مسئول گروه جهادی "نور کریمه" همچنین به تبیین برخی از مهم ترین فعالیت های این گروه جهادی در ماه های اخیر پرداخت و گفت: در گروه جهادی نور کریمه بیش از ۲۸۰ نفر از جهادگران عضویت دارند که البته اکثر آن ها را طلاب تشکیل می دهند و در عرصه ها و زمینه های مختلف بر اساس نیازهایی که ایجاد می شود، به فعالیت جهادی و مخلصانه مشغولند.

وی افزود: ما در این مدت در مناسبت هایی چون ۱۴ و ۱۵ خرداد، شهادت امام صادق(ع) و نیز دهه کرامت به پخت و پز غذا و توزیع آن میان خانواده های محروم سطح استان قم اهتمام داشته ایم و در این زمینه البته با هماهنگی سپاه استان بر اساس رویکرد محله محور به فعالیت پرداخته ایم.

وی بیان داشت: در کنار این فعالیت ها، برنامه های فرهنگی و نیز تبلیغ چهره به چهره در محلات محروم و کم برخوردار را داشته ایم، ضمن آن که آموزش احکام و مسایل قرآنی به خانواده ها و همچنین ارایه برخی خدمات اجتماعی و توزیع بسته های معیشتی از دیگر فعالیت های گروه جهادی نور کریمه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین لقمان پور همچنین افزود: با همکاری تیپ ۸۳ امام صادق(ع) در مدت اخیر بیش از هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم توزیع شده و در کنار این ها، پیگیری بحث درمانی خانواده های بی بضاعت نیز به طور جدی در دستور کار بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha