سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین، دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه دین را از رسالت های بسیجیان برشمرد و اگفت: اقامه دین صرفاً نماز خواندن نیست و کسی که در راستای اقامه دین با تمام ابعاد آن گام بر می دارد، بسیجی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با تشریح چهره بسیجی و سیمای بسیج اظهار کرد: یکی از ویژگی‌هایی که می‌باید بسیجیان از آن برخوردار باشند، هوشمندی مؤمنانه است که این مهم در انس با قرآن و ارتباط با خدا تحقق می‌یابد.  

وی، تقوای منتج به بصیرت را ویژگی دیگر بسیجی عنوان کرد که بسیجیان باید از آن برخوردار باشند و تصریح کرد: بسیجی می‌باید دنبال حقیقت تقوا باشد تا با دست‌یابی به آن به بصیرت دست یابد.

امام جمعه قزوین، باور عمیق نسبت به چشم‌انداز روشن دین را از دیگر سیمای بسیجیان برشمرد و گفت: در فرمایشات رهبری باور عمیق نسبت به چشم‌انداز روشن دین را مشاهده می‌کنیم و هر کسی که این تفکر در او وجود دارد، بسیجی محسوب می‌شود.  

​​​​نماینده ولی فقیه در استان قزوین حریت و آزادگی را از ویژگی‌های بسیجی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی نباید ترسی از بیان حقیقت داشته باشد.  

وی دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه دین را از ویژگی‌ها و رسالت‌های بسیجیان برشمرد و اظهار کرد: اقامه دین صرفاً نماز خواندن نیست و کسی که در راستای اقامه دین با تمام ابعاد آن گام بر میدارد، بسیجی محسوب می‌شود.  

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی صداقت ولایت مدارانه و روح جهادی را از دیگر شاخصه‌های بسیجی برشمرد و گفت: بسیجیان آرمان‌های انبیاء، ائمه اطهار، عالمانی چون میرزای شیرازی و سردارانی چون سردار سلیمانی را مد نظر قرار دهند و از آنها پیروی کنند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha