سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام خوبانی

استاد حوزه علمیه مازندران، جهش در تولید را کلید حل مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: مسئولان کشور باید فکری به حال آشفته بازار و قیمت ها کنند.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به افسارگسیختگی بازار، بر ضرورت تشدید نظارت ها از سوی دولت با هدف جلوگیری از افزایش فشارهای اقتصادی به مردم تأکید کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رفع مشکلات اقتصادی نیازمند یک برنامه ریزی مناسب و عزم جدی مسئولان است، ادامه داد: متأسفانه به دلیل برنامه ریزی غلط و عدم مدیریت صحیح شاهد افسارگسیختگی بازار هستیم.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که مسئولان کشور باید فکری به حال آشفته بازار و قیمت ها کنند، افزود: باید با برنامه ریزی و نظارت دقیق، از مشکلاتی که مردم در دوران شیوع کرونا با آن مواجه هستند بکاهیم.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در ابتدای امسال مسیر حرکت کشور را تعیین کردند، ادامه داد: مسئولان همه توان خود را در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد بیمار کشور را نمی توان را با وعده های بی پشتوانه کشورهای غربی درمان کرد، افزود: راه درمان اقتصاد کشورمان تقویت تولید و بهره گیری از ظرفیت های داخلی است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که تجربه چهل ساله کشورمان ثابت کرد هیچ گاه نمی توان به غربی ها دل بست، ادامه داد: کشورهای غربی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشورمان به کار گرفتند.

وی، اعتماد به غرب را اشتباه بزرگی دانست و با بیان این که برجام سند روشنی از خیانت غرب به ملت ایران است، افزود: مسئولان کشور باید با عزم ملی، از ظرفیت داخلی برای پیشرفت کشور بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران، جهش در تولید را کلید حل مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: با تقویت تولید داخل می توانیم شاهد رشد شاخص های اقتصادی در کشور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ریحانیان علی محمد IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    خوب است