پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فعالیت طلاب در سواحل گیلان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در مناطق توریستی شمال کشور بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این مناطق تأکید کرد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در مناطق توریستی شمال کشورT بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این مناطق تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه حضور گردشگران از مناطق مختلف کشور موجب گسترش آسیب های اجتماعی و ولنگاری های فرهنگی در برخی نقاط شده است، افزود: تقویت فعالیت های تبلیغی و فرهنگی، تنها راه کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که معضلات فرهنگی و بدحجابی در مناطق گردشگری استان موجب ناراحتی مردم منطقه شده است، بیان داشت: باید بسترهای لازم برای حضور پررنگ تر گروه های تبلیغی در این مناطق فراهم شود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در طی سال های اخیر برخی گروه های جهادی و تبلیغی به صورت خودجوش در سواحل و مناطق گردشگرپذیر استان حضور پیدا می کردند، ادامه داد: باید این حضور مستمر و با حمایت همه جانبه متولیان فرهنگی صورت گیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با بررسی های به عمل آمده حضور گروه های تبلیغی و مبلغان دینی در سواحل و مناطق توریستی استان، کاهش آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی را در پی داشته است، بیان داشت: به طور حتم با تقویت این گونه فعالیت ها شاهد کاهش چشمگیر معضلات اجتماعی و فرهنگی در این مناطق خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حال حاضر نیز برخی گروه های تبلیغی در سواحل شهرهای آسیب پذیر مشغول فعالیت های تبلیغی و فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: انتظار این است سایر نهادها و دستگاه های فرهنگی و تبلیغی نیز برای حمایت از این گروه های جهادی و تبلیغی به میدان بیایند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حضور پررنگ طلاب و روحانیان مبلغ در سواحل و مناطق گردشگرپذیر و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی موجی از استقبال مردم به ویژه مسافران را در این مناطق در پی داشته است، تصریح کرد: تلاش خواهیمم کرد از همه ظرفیت های تبلیغی در جهت گسترش دامنه فعالیت های این گروه ها در مناطق آسیب پذیر بهره گیریم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی و تبلیغی به منظور تقویت و حمایت از فعالیت این گروه های تبلیغی در سطح استان تأکید کرد و گفت: به طور حتم با تشکیل این قرارگاه و حضور همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی شاهد حضور پررنگ و اثرگذار تر طلاب و مبلغان در مناطق آسیب پذیر استان خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha