جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماسک

حوزه/دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: افرادی که با بی‌توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی منجر به شیوع ویروس کرونا شده و سلامت مردم را تهدید کنند  با برخورد جدی قضایی روبرو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، سیدمحمدابراهیم اقبالی زارچ پیش از ظهر امروز در گفتگو با رسانه های استان، بیان داشت: مقابله اساسی با ویروس کرونا و پیشگیری کامل از شیوع آن نیازمند تغییر در رفتارها و اعمال افراد است و یکی از مهم‌ترین اقدامات پرهیز از حضور در تجمعات و محافل عمومی است.

این مقام قضایی با اعلام ممنوعیت برپایی تجمعات مردمی که سلامت عمومی را در معرض تهدید قرار دهند، اظهار کرد: با کسانی که با برگزاری مراسم موجب تشکیل تجمعات مردم را فراهم نمایند برخورد قانونی شده و بدون هیچ اغماضی با بانیان مراسم به جهت تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق نقض پروتکل و قواعد بهداشتی، در راستای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونای استان و شهرستان برخورد می شود.

وی با تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: دادستانی در راستای احیای حقوق عامه و دفاع از امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی مردم، عدم رعایت مصوبات و تشکیل اجتماعات را ناقض حقوق عامه مردم در حوزه سلامت می داند.

دادستان اشکذر افزود:  با همراهی و اهتمام هرچه بیشتر مردم در عدم تشکیل و عدم شرکت در اجتماعات و مراسم، می توان به ریشه کنی ویروس کرونا امیدوار بود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha