جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موشن گرافی بیانات امام

حوزه / موشن گرافی «امام استکبار ستیز» با بیانات معمار انقلاب از سوی فرهنگ‌سرای امام (ره) تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجموعه موشن‌ گرافی‌های «رصد» براساس نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری تولید می‌شود. دومین  اثر با عنوان « امام استکبار ستیز » به بیانات امام  درصبح ۳۱ فروردین ۱۳۶۰ / ۱۵ جمادی الثانی ۱۴۰۱ در حسینیه جماران با محوریت «خودباوری و رهایی از وابستگی‌ها» با حضور  پرسنل صنایع نظامی کشور، اعضای مکتب الزهرای یزد اختصاص  دارد.

در این اثر امام با اشاره به اینکه  هر کاری را که انسان باورش این است که ضعیف است نسبت به آن کار، نمی‌تواند آن کار را انجام بدهد می فرمایند:  هر کشوری که اعتقادش این باشد که نمی‌تواند خودش صنعتی را ایجاد کند این ملت محکوم به این‌ است که تا آخر نتواند و این اساس نقشه‌هایی بوده است که برای ملل ضعیف دنیا قدرتهای بزرگ کشیده‌اند و قلم‌فرسایانی که در راه آنها قلم‌فرسایی می‌کردند و غربزدگانی که وابسته به آنها بودند، این مطلب را به طور وسیع تبلیغ کردند، به طوری که این ممالک باورشان آمده بود که هیچ کاری از آنها ساخته نیست.

امام (ره) در این موشن گرافی فرموده‌اند: هیچ امری از امور کشوری و لشکری و صنعت و سایر اموری که در تمدن بشر دخالت دارد از عهده اینها ساخته نیست و باید از غرب و از قدرت‌های بزرگ اینها تبعیت کنند، لشکرشان مستشار لازم دارد و کشورشان مدبّر. این باور مادامی که در کشورهای جهان و کشورهای مستضعف هست، برای خاطر همین باور تا آخر مبتلا و وابسته هستند.

رصد بنا به تحولات، وقایع روز و مناسبت‌ها از سوی فرهنگ‌سرای امام تولید خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این نماهنگ را در ادامه مشاهده کنند.

https://aparat.com/v/x۶s۱m

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha