سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ حجت الاسلام جباری با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در نقاط مختلف کشور، بر ضرورت حضور فعال گروه های جهادی به منظور مقابله با این ویروس منحوس تأکید کرد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در نقاط مختلف کشور بر ضرورت حضور فعال گروه های جهادی به منظور مقابله با این ویروس منحوس تأکید کرد.

وی با بیان این که گروه های جهادی به ویژه جوانان و طلاب در ماه های اخیر در مقابله با این ویروس منحوس خوش درخشیدند، افزود: خدمات ارزشمند این گروه های جهادی خودجوش در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان ستودنی است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ماه های نخست شیوع ویروس کرونا شاهد یک عزم ملی برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس بودیم، خاطرنشان کرد: در شرایطی که امروز دوباره شاهد اوج گرفتن این ویروس خطرناک هستیم ضرورت حضور پررنگ و مستمر گروه های جهادی در جامعه احساس می شود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که بسیاری از مشکلات به وجود آمده با حضور گسترده گروه های جهادی مرتفع شد، تصریح کرد: به طور حتم اگر بسترهای لازم به منظور حضور دوباره این گروه های خودجوش مخلص در جامعه فراهم شود شاهد کاهش مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا خواهیم بود.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دولت به تنهایی قادر نیست با این ویروس خطرناک مقابله کند، ادامه داد: باید همه دلسوزان و فعالان جهادی کشور برای قطع زنجیره انتقال به مسؤولان بهداشت و درمان کمک کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی را برای بخشی از جامعه به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: طرح کمک مؤمنانه و مواسات که در پی رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در کشور آغاز شد بسیار راهگشا بوده است.

حجت الاسلام جباری با تأکید برتداوم این طرح در شرایط فعلی کشور، ادامه داد: متأسفانه محرومان و نیازمند کشور این روزها فشارهای اقتصادی و معیشتی بسیاری را تحمل می کنند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها و عرصه های چهل سال اخیر حماسه ساز شدند، افزود: به طور حتم با عزم ملی و عمل به توصیه های بهداشتی می توانیم از شرایط فعلی نیز با موفقیت و پیروزی عبور کنیم.
انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha