جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جنبش امت

حوزه/ جنبش امت لبنان فرا رسیدن عید قربان را به امت عربی و اسلامی تبریک گفت و از خداوند متعال خواست عید آینده را با وحدت، نعمت و قدرت امت همراه گرداند و آن را در سازندگی و توسعه حمایت کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش امت لبنان با صدور بیانیه ای فرا رسیدن عید قربان را به امت عربی و اسلامی تبریک گفت و از خداوند متعال خواست عید آینده را با وحدت، نعمت و قدرت امت همراه گرداند و آن را در سازندگی و توسعه حمایت کند تا موجب پیشرفت ملّت ها شود و با چالش ها مقابله کند و در تحقق پیروزی ها علیه دشمن در رأس آن آزادسازی قدس از لوث وجود دشمن اسرائیلی موفق شود.

جنبش امت بر ضرورت  آگاهی و هوشیاری در خصوص ویروس کرونا که جهان شاهد اوج رفتن آن است، تأکید کرد و گفت: لبنان در سایه افزایش تعداد مبتلایان ویروس کرونا، در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد.

این جنبش بر ضرورت رعایت جدّی و قاطعانه دستور العمل های پیشگیرانه و بازگشت قرنطینه ولو به صورت جزئی برای جلوگیری از فاجعه بهداشتی فراگیر تأکید کرد.

جنبش امت با بیان اینکه برای چالش ها نیازمند بسیج رسانه و دوری از مسائل حاشیه ای هستیم، گفت: نباید علی رغم چالش‌های صهیونیستی سخن از بی طرفی گفت و با مقاومت دشمنی و علیه آن اقدامات تحریک آمیز انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha