جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رضوانی

حوزه / امام جمعه بوئین زهرا گفت: مسئولان با روحیه انقلابی و جهادی به دنبال رفع مشکلات و معضلات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز در دیدار استاندار قزوین و نمانیده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مردمی و جهادی، طلاب و بسیجیان بدون هیچ  چشم داشتی با ایثار و از خودگذشتگی وارد میدان مقابله با کرونا شدند و با کمترین امکانات، بزرگترین اقدامات را به انجام دادند.

وی افزود: کادر درمانی و مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا اقدامات شایسته ای انجام داده اند که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

 امام جمعه بوئین زهرا عنوان کرد: اگر همین تفکر جهادی و از خودگذشتگی را برای حل مشکلات اقتصادی کشورمان داشته باشیم، به طور قطع در عرصه اقتصاد به موفقیت های مهمی دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است که معیشت مردم به شدت دچار مشکل شده است، بخصوص اقشار کم درآمد، لذا مسئولان  با شناسایی دقیق اقشار مستضعف جامعه به آن‌ها کمک کنند

وی ادامه داد: جلوی تبعیض‌ها گرفته شود و نظارت بیشتری صورت گیرد تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مرتفع شود

امام جمعه بوئین زهرا با بیان اینکه دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا شرایط سختی را برای ملت ایران رقم بزنند و با تمام توان در جنگ اقتصادی حضور یافته‌اند، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و طراحی و مدیریت قوی در مقابل طرح‌های و توطئه‌های دشمنان بایستیم و آنها را مأیوس کنیم. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha