جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام هادی

حوزه/ همزمان با میلاد با سعادت امام هادی علیه السلام، ویژه‌نامه "خورشید دهم" در وب‌سایت اطلاع‌رسانی حوزه‌نت، به‌روزرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با میلاد با سعادت امام هادی علیه السلام، ویژه‌نامه این روزِ مبارک با عنوان "خورشید دهم" در وب‌سایت اطلاع‌رسانی حوزه‌نت، به‌روزرسانی شد.

گفتنی است: این ویژه‌نامه در ۱۰ بخش اصلی با ۴۷ مطلب سعی در آشنایی مخاطبان با امام هادی علیه السلام، احادیث و فضایل اخلاقی ایشان، شیوه‌های رهبری و نیز طاغوت‌های زمان آن حضرت دارد.

در ابتدای این ویژه‌نامه می‌خوانیم: "امام هادی علیه السلام در مدینه متولد شد. مشهورترین القاب ایشان هادی و نقی، است. در ۸ سالگی به امامت رسید و ۳۳ سال امامت را عهده دار بود. خلفای معاصر ایشان معتصم، واثق، متوکل، منتصر، مستعین و معتز بودند. امام هادی علیه السلام نمونه ای از انسان کامل و مجموعه سترگی از اخلاق اسلامی بود. یکی از کارهای مهم امام هادی علیه السلام همچون امامان معصوم دیگر علیهم السلام حفظ خط فکری و فرهنگی تشیّع و جلوگیری از القائات مخالفان بود. و این کار نیاز به تشکیل حوزۀ علمیّه و تدریس فقه و عقائد و اصول و تربیت شاگردان برجسته و فعّال داشت."

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha