سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه

حوزه / فرماندار ویژه کاشان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از خبرنگار خبرگزاری حوزه تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی فرماندار ویژه کاشان، دکتر میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، و هیئت همران، با حضور در محل کار خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، از تلاش های سیدمصطفی دولت آبادی تجلیل کردند.

خبرگزاری حوزه در عرصه اطلاع رسانی امانتدار مردم و مسئولین است

 فرماندار ویژه شهرستان کاشان در این مراسم با تبریک عید غدیر خم و قدردانی از تلاش های خبرنگار خبرگزاری حوزه در این منطقه، گفت: خبرگزاری رسمی حوزه در پوشش اخبار فرهنگی، دینی ، ارزشی و حوزوی در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، بادرود و نراق موفق و خوب عمل کرده است.

وی، خبرگزاری حوزه را رسانه ای موفق در تولید اخبار ارزشی، دینی و بیان واقعیت های جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: تولید و انتشار خبر باید به رسانه اصلح مانند خبرگزاری حوزه سپرده شود، نه به رسانه ها و خبرنگارانی که با سوء استفاده از موقعیت خود در تولید خبر بیشتر به دنبال مسائل مادی و سیاسی هستند .

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: خبرگزاری حوزه را در عرصه اطلاع رسانی و تولید اخبار امانتدار مردم و مسئولین می دانم.

ضرورت تقویت فعالیت های خبرگزاری حوزه در کاشان

میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان هم با اشاره به فعالیت های خبرگزاری حوزه، گفت: حساسیت ویژه و اهمیت تبیین و انعکاس موضوعات روز در حوزه دین، رسالت خبرنگاران این رسانه تخصصی را دوچندان می سازد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، تدوین کتاب «پیام مومنانه» مواضع آیت الله عبدالنبی نمازی در خبرگزاری رسمی حوزه با حدود 300 صفحه را از اقدامات شاخص و ماندگار عنوان کرد .

وی با بیان این که خبرنگاران پیشکسوت سرمایه های اجتماعی و معنوی هستند، تلاش های خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان را ارج نهاد و اظهار کرد: کاشان دارالمومنین است و اخبار فرهنگی و دینی این منطقه از قابلیت ویژه ای برخودار است، از این رو تقویت فعالیت های خبرگزاری حوزه در این منطقه ضروری است .

سیدمصطفی دولت آبادی، خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان هم با ارائه گزارشی، به جایگاه خبر  و رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگار متعهد، دلسوز، انقلابی و ارزشی از در کنار خانواده بودن می گذرد و با تحمل سختی ها تلاش می کند رسالت پیام رسانی را به درستی انجام دهد.

وی  تصریح کرد: خبرنگار واقعی کسی است که با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای  و دوری از مسائل جناحی و حزبی در جهت مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان قدم بردارد .

دولت آبادی از خبرگزاری رسمی حوزه به عنوان  یکی  از خبرگزاری های تخصصی و موفق نام برد و گفت:  خبرگزاری در منطقه فرهنگی  کاشان طی سه سال گذشته با کمترین امکانات با همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی، مدیران حوزوی، نخبگان، اساتید و طلاب مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، بادرود و نراق توانسته با پوشش بیشترین اخبار حوزوی، فرهنگی و دینی در فضای رسانه ای قدم های بزرگی بردارد.

وی، تولید بیش از ۶۰۰ خبر، مصاحبه و گزارش تصویری طی یک سال گذشته را از مهمترین اقدامات خبرگزاری حوزه در کاشان عنوان کرد و گفت: چاپ کتاب «پیام مومنانه» مواضع آیت الله عبدالنبی نمازی در خبرگزاری رسمی حوزه در ۳۰۰ صفحه از دیگر فعالیت ها بوده است.

خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به ظرفیت بالای تولید اخبار کاشان در خبرگزاری رسمی حوزه اشاره کرد و افزود: به دلیل ظرفیت های خوبی که مدارس علمیه و نهادهای فرهنگی و دینی کاشان دارند، تلاش می شود اطلاع رسانی فراگیری انجام شود.

دولت آبادی، در پایان به نمایندگی از خبرگزاری رسمی حوزه از فرماندار، رئیس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان به خاطر همکاری و تعامل  بسیارخوب با خبرگزاری رسمی حوزه قدردانی کرد.

 در پایان این دیدار، فرماندار ویژه کاشان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان با اهداء لوح تقدیر از تلاش های سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری  حوزه در کاشان تجلیل به عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha