سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ارتباطات رسانه ای حرم

حوزه/ واحد ارتباطات رسانه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در گزارشی از پخش بیش از ۵۴ هزار دقیقه برنامه صوتی و تصویری از ۱۳ اسفند ۹۸ تا ۱۳ خرداد ۹۹ از حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شبکه‌های داخلی و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد ارتباطات رسانه‌ای حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در گزارش آماری برنامه‌های رسانه‌ای آستان مقدس از اول اسفند ۹۸ تا پایان دهه کرامت در نیمه خرداد ۹۹ به پخش بیش از ۵۴ هزار دقیقه برنامه زنده تلویزیونی و تولیدی اشاره دارد.

بر اساس آمار تفکیکی واحد ارتباطات رسانه‌ای آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از ۱۳ اسفند ۹۸ تا ۵ اردیبهشت ۹۹، پنج هزار و ۹۱۲ دقیقه برنامه زنده تلویزیونی و ۶ هزار و ۴۴۰ دقیقه برنامه تولیدی از حرم مطهر در ۱۴ شبکه داخلی، بین‌المللی و ماهواره ای منعکس شده است.

همچنین به همت واحد ارتباطات رسانه‌ای حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در ماه مبارک رمضان ۲۹ هزار و ۲۷۴ دقیقه برنامه زنده و ۹ هزار و ۶۳۷ دقیقه برنامه تولیدی در شبکه‌های مختلف صدا و سیما و شبکه‌های ماهواره‌ای به سمع و نظر بینندگان رسیده است.

لازم به ذکر است: با تلاش واحد ارتباطات رسانه‌ای آستان مقدس بانوی کرامت در دهه کرامت، سه هزار و ۲۲۵ دقیقه برنامه زنده و ۲۲۲ دقیقه برنامه تولیدی از حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش شده است.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات از برنامه‌های سیما در ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰ درصد پاسخگویان بیننده برنامه ترتیل خوانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) بوده‌اند؛ همچنین بیش از ۳۱ درصد بیننده سخنرانی‌های مذهبی پخش شده از شبکه‌های سیما و ۳۳ درصد برنامه‌های مناجات خوانی شبکه‌های سیما را دیده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha