جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اشتری

حوزه/ سردار سرتیپ اشتری گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است و ما در مأموریت‌های مختلف مرزی و مقابله با سارقان مسلح یا تروریست‌ها به‌طور ماهانه شهید می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، در نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران رسانه ملی» (ویژۀ گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس) که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش سازمان صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم دشمنان، اظهار داشت: امروز درگیر جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای با دشمنان هستیم و ما باید در این شرایط از تمامی ظرفیت‌ها و داشته‌هایمان در جهت دفاع مؤثر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز در خط مقدم این نبرد رسانه‌ای قرار دارد.

فرمانده ناجا با اشاره به تعاملات این نیرو و رسانه ملی گفت: امروز هماهنگی‌های خوبی بین نیروی انتظامی و سازمان صدا و سیما برقرار است و سال گذشته نیز جهت هم‌افزایی بیشتر، تفاهم‌نامه‌ای را این سازمان امضا کردیم که مفاد آن در حال اجراست.

سردار اشتری با تأکید بر نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تاکنون نزدیک به ۱۳ هزار شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده است که هشت هزار نفر از این عزیزان در دوران دفاع مقدس و تعداد پنج هزار نفر نیز بعد از دوران دفاع مقدس و در جریان مرزبانی و یا برقراری نظم و امنیت به شهادت رسیدند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این نیرو ۲۰ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است و ما در مأموریت‌های مختلف مرزی و مقابله با سارقان مسلح یا تروریست‌ها به‌طور ماهانه شهید می‌دهیم که این جای کار و توجه بیشتر دارد؛ چراکه این عزیزان جهت برقرای نظم و امنیت به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha