پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ، تصریح کرد: بانیان مجالس سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ثابت کردند که سلامت عزاداران، اولویت اول است.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با تسلیت ایام عزای حضرت ثارالله(ع)، اظهار داشت: در دو شب گذشته از برگزاری محافل سوگواری امام حسین(ع)، خوشبختانه به رغم سمپاشی های مغرضین در فضای مجازی و رسانه های ضد انقلاب، شاهد نظم و رعایت موازین بهداشتی در عزاداری ها هستیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: در عین حالی که شیوع ویروس منحوس، موجب تغییراتی در زندگی مردم شد و مراسمات عزاداری ماه محرم را با سالهای گذشته متفاوت کرد، اما مسئولین هیئات و عزاداران به نحو احسن به دنبال اجرای دستورات بهداشتی هستند.

وی تصریح کرد: شور و شعور حسینی(ع) در هیئات، همراه با بصیرت انقلابی در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فرصت سوءاستفاده از دشمنان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: جوانان هیئتی‌ که در ایام مبارزه با «ویروس منحوس» و راه اندازی کمک های مؤمنانه با خدمات جهادی خود، مثل همیشه خوب درخشیدند، قطعاً در امتحان برگزاری سوگواری هم سر افزار خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور تصریح کرد: بانیان مجالس سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ثابت کردند که سلامت شرکت کنندگان، اولویت اول است.  

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: از آنجا که هیئات مذهبی خاری در چشم دشمنان مکتب انسان ساز تشیع بوده، با توجه به شرایط بوجود آمده در بحران کرونا باز هم با تمام توان رسانه ای در فضای مجازی، به دنبال خدشه دار کردن برنامه های محرم هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha