جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خسروپناه

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، شجاعت را از ویژگی‌های شهید عاشوری دانست و گفت: شهید عاشوری افشاگری می‌کرد و با شجاعت سخن می گفت و در مقابل طاغوت نفس و طاغوت پهلوی ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، پیش از ظهر امروز در چهل و دومین سالگرد شهادت حجت الاسلام شهید ابوتراب عاشوری و دومین یادواره شهدای ترور استان بوشهر، شهید قاسم سلیمانی را یکی از اولیای الهی دانست و اظهار داشت: آخرین باری که ایشان را دیدم طوری صحیفه سجادیه را می‌خواند که مشخص بود با این کتاب مانوس است؛ حاج قاسم انس با قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید ابوتراب عاشوری اظهار کرد: ولایتمداری، اهل تهجد و مردمداری بارزترین ویژگی‌های این شهید والامقام است؛ او با ولایتمداری پیوند وثیقی با اهل بیت(ع) پیدا می کرد و به همین واسطه با ولی زمان خود ارتباط برقرار می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه با بیان اینکه بدون مردم هیچ کاری را نمی توان انجام داد، گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمونه‌هایی است که حضور پررنگ مردم را در آن شاهد بودیم.

وی، شجاعت را از دیگر ویژگی‌های شهید عاشوری دانست و گفت: شهید عاشوری افشاگری می‌کرد و با شجاعت سخن می گفت. او در مقابل طاغوت نفس و طاغوت پهلوی ایستاد و لازمه این ایستادگی و مبارزه با طاغوت نفس، مردم داری است و آنچه برای ما در شب اول قبر می ماند همین کار کردن برای مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha