جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
توزیع بیش از ۲ هزار وعده‌  غذا به نیازمندان در بحران کرونا توسط مسجد هارتل پول

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی در شهر هارتل پول در بریتانیا با همکاری یک کلیسای محلی، با تهیه غذا به بیش از ۲ هزار نفر از نیازمندان و بی‌خانمان‌ها در بحران کروان کمک‌رسانی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از hartlepoolmail، جامعه اسلامی شهر هارتل‌پول در بریتانیا بیش از ۲ هزار وعده غذایی برای نیازمندان در دوران شیوع ویروس کرونا توزیع کردند.

اعضای جامعه مسلمانان مسجد نصیر در هارتل پول، با تهیه غذای پخته شده برای افراد بی‌خانمان و آسیب پذیر در طی چند ماه گذشته با کلیسای سنت در همسایگی همکاری داشته ‌اند و از مهارت‌های آشپزی شان همچنین برای غذارسانی به اعضای زحمتکش بیمارستان در همان نزدیکی استفاده کردند.

 طاهر سلبی ، امام جماعت مسجد نصیر ، گفت: من بسیار خوشحالم که اعضای ما در این دوران دشوار به جامعه محلی کمک کرده اند. ما همچنین برای کارمندان بیمارستان نورث نیز غذا آماده کردیم زیرا سخت کوشانه و شجاعانه برای مبارزه با کرونا در تلاش بودند و می‌خواستیم از زحمات‌شان قدردانی کرده باشیم.

وی افزود: داوطلبان مسجد همچنین برای بانک غذایی هارتل پول، مواد غذایی و موارد دیگری جمع آوری کرده‌اند و به دلیل داشتن رابطه نزدیک با کلیسا، این همکاری خیریه شکل گرفت.

آقای سلبی همچنین خاطرنشان کرد: برای ما مهم است که بتوانیم کمک رسانی داشته باشیم اما واکنش مهربانی بسیاری از آن‌ها نیز ما را تحت تاثیر قرار داده است. فقط بی‌خانمان‌ها نیستند بلکه همه با مشکل روبرو شده‌اند بنابراین هر کاری که در توان‌مان باشد می‌کنیم و خوشحالیم که توانسته‌ایم موثر واقع شویم. دین ما برای کمک رسانی و خدمت به بشریت به ما انگیزه می‌دهد. و زمان بحران است که همه را با هم متحد می‌سازد و ما منتظریم تا هر کجا که می‌توانیم دست یاری دراز کنیم.

به گفته امام جماعت مسجد قرار است کمک رسانی ادامه داشته باشد.

گفته می‌شود هر پنجشنبه ، اعضا بیش از ۱۰۰ وعده غذایی طبخ می کنند و آن را به کلیسا می رسانند که سپس از آنجا در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha