جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بروکلین، شیوع ویروس کرونا و صفوف طولانی جلوی انبار غذی اسلامی + تصاویر

حوزه/ در حالی که شیوع ویروس کرونا بسیاری را با عدم امنیت غذایی در این تعطیلات مواجه ساخته است، بسیاری در بروکلین در آمریکا برای دریافت غذا به انبار غذای اسلامی مراجعه می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  brooklyneagle، انبار غذای اسلامی در بروکلین در نیویورک، در آغاز فصل تعطیلات چالش برانگیز امسال، به یاری نیازمندان شتافته و برای پیشاپیش از عید شکرگزاری مواد غذایی توزیع کرد.

انبار غذا با نام «مصیبت» در پارک بورو در این هفته صف‌های طولانی را شاهد بوده است. درحالی که عده زیادی با ناامنی غذایی مواجه هستند.

بسیاری از کسانی که در بحران کرونا آسیب دیده‌اند به صفوف دریافت مواد غذایی شتافتند. سنیرا آلوارز پس از آنکه خودش و شوهرش در پی شیوع ویروس کرونا از ماه مارس شغل‌شان را از دست داده‌اند، برای خانواده ۵ نفره‌شان کمک می‌گیرند.

آلوارز بعد از دریافت بوقلمون خرد شده، روغن پخت و پز، ماکارونی ، کنسرو لوبیا و نان گفت:  به لطف افرادی مانند آن‌ها ، مقداری غذا برای زنده ماندن خواهیم داشت.

وی افزود:  هیچ کاری برای انجام در این تعطیلات وجود ندارد ، حتی اگر بخواهیم هم چیزی برای دادن نداریم.

در اثر شیوع کرونا، صفوف طولانی از کسانی که با عدم امنیت غذایی روبرو هستند به وجود آورده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که تقریباً یک سوم مردم نیویورک گفته‌اند که در ۱۲ ماه گذشته از انبار غذای رایگان کمک گرفته‌اند. در حالی که این میزان پیش از شیوع کرونا تنها ۱۲% بود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha