چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسجد نورکراس در جورجیا به صدها خانواده غذارسانی می‌کند

حوزه/ دو موسسه خیریه «بانک غذا جامعه آتلانتا» و سازمان «اول انسانیت آمریکا» با همکاری داوطلبان مسجد بیت العطا، در نورکراس، به توزیع مواد غذایی به نیازمندان و افراد آسیب پذیر اقدام خواهند کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ajc، مسجد شهر نورکراس در ایالت جورجیای آمریکا امروز پنج شنبه، توزیع غذا برای نیازمندان را در برنامه خود قرار داده است.

دو موسسه خیریه «بانک غذا جامعه آتلانتا» و سازمان «اول انسانیت آمریکا» با همکاری داوطلبان مسجد بیت العطا، در نورکراس، به توزیع مواد غذایی به نیازمندان و افراد آسیب پذیر اقدام خواهند کرد و از کسانی که مایل به دریافت غذای رایگان هستند به حضور از محل توزیع از ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر روز پنج شنبه دعوت کرده‌اند.

این گروه‌ها مجموعه ای از محصولات تازه و کنسرو را ارائه می‌دهند.

به گفته ناصر همایون، مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی، در آخرین کمک‌رسانی و غذادهی که در با کمک‌ سازمان‌های خیریه در مسجد انجام گرفت، ۲۷۵ خانواده تقریبا ۱۰ هزار پوند غذا دریافت کردند. وی گفت برای دریافت غذا نیاز به ثبت نام قبلی نیست.

گفتنی است با شیوع ویروس کرونا و افزایش بحران در سرتاسر آمریکا، کمک‌رسانی‌های مشابهی به طور فزاینده در سرتاسر آتلانتا و ایالت دیگر رایج شده اند و بسیار از مسلمانان، با وجود تعطیلی کامل یا نسبی مساجد، از این فرصت برای خدمت‌رسانی به جامعه استفاده می‌کنند. بحران کرونا باعث بالا رفتن نرخ بیکاری در آمریکا شده و کسانی که مشاغل‌شان ریسک بالای انتقال بیماری را دارد و به طور مکرر و از نزدیک با دیگران در ارتباط هستند مانند کسانی که در صنایعی چون رستوران، خرده فروشی یا سرگرمی فعالیت دارند، قادر به کار و امرار معاش نیستند و عده زیادی از این طرق شغل خود را از دست داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha