جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طویریج

حوزه/ آستان مقدس حسینی جزئیات برگزاری مراسم عزاداری هروله "طویریج" که هر ساله در روز عاشورا برگزار می شود را اعلام کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی جزئیات برگزاری مراسم عزاداری هروله "طویریج" که هر ساله در روز عاشورا برگزار می شود را اعلام کرد.

فاضل عوز یکی از مسئولین آستان مقدس حسینی گفت: آمادگی برای برگزاری مراسم هروله "طویریج" در حال انجام است و خیابان باب القبله امام حسین (ع)، تل زینبیه و خبابان باب الرجاء را برای ورود عزاداران طویریج اختصاص داده ایم.

وی افزود: درب های "قاضی الحاجات، الشهدا و السلام" مختص خروج عزاداران از منطقه بین الحرمین خواهد بود و همچنین حرم حضرت عباس (ع) برای استقبال از مراسم طویریج باز می شود.

فاضل عوز با اشاره به این  که مراسم هروله "طویریج" از حرم امام حسین (ع) آغاز و به حرم حضرت قمر بنی هاشم (ع) ختم می شود، گفت: تیم های امنیتی و پزشکی در طول مسیر برگزاری مراسم مستقر می شوند و مراسم امسال استثنائی خواهد بود.

کادر فنی و مهندسی آستان حسینی خیابان باب القبله حرم امام حسین (ع) که در زیارت های میلیونی و عزاداری هروله طویریج شاهد حضور گسترده زائران است را توسعه دادند.

بازدید نماینده آیت الله سیستانی از روند آمادگی برای مراسم طویریج

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و تولیت شرعی حرم امام حسین (علیه السلام) از روند آمادگی برای روز عاشورا و مراسم هروله "طویریج" که در روز یکشنبه خواهد بود، بازدید کرد.

نماینده آیت الله سیستانی از بخش های مختلف داخل حرم مطهر حضرت سید الشهدا (ع) و اطراف آستان حسینی بازدید کرد تا از اقدامات کادر فنی و خدمات و آمادگی فنی، امنیتی و لجستیکی برای روز عاشورا و عزاداری طویریج مطلع شود.

شیخ عبد المهدی کربلایی بر ضرورت حفظ سلامت زائران و مهیای تمامی امور لجستیکی تأکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha