پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلیمانی جوینانی

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل افزایش تولید را تنها راه نجات کشور دانست و گفت: گرچه در زمینه افزایش نرخ ارز، اقتصاد، معیشت مردم و اشتغال جوانان مشکل داریم ولی راه حل اساسی خودکفاشدن در زمینه های علمی، اقتصادی و کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی امام جمعه آران و بیدگل در خطبه های نمازجمعه این شهر، گفت: امیدواریم دولتمردان با برداشتن موانع تولید و صادرات مشکلات کشور را هر چه سریعتر برطرف کنند.

وی با تاکید بر عدم وابستگی به کشورهای خارجی، افزود: تجربه ۴۰ ساله ثابت کرده که هیچ کشوری، به دنبال منافع ملت ایران نیست و کسانی هم که به دنبال رابطه با کشورهای خارجی هستند به خاطر منافع خودشان است.

حجت الاسلام سلیمانی، اسلامی کردن سبک زندگی را از دیگر راهکارهای نجات کشور از وابستگی به کشورهای خارجی عنوان کرد و ادامه داد: سبک اسلامی ایرانی یعنی اسلامی شیعی نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی است که دربرابر زورگویان ایستادگی می کند.

وی با  تاکید بر حمایت جدی دولتمردان از مبتکران  به منظور فراهم نمودن زمینه اشتغال جوانان، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین با جذب نخبگان در زمینه های مختلف، برنامه ریزی لازم را در جهت رفع  مشکلات  کشور بکار گیرند.

امام جمعه آران و بیدگل به موضع  مقتدرانه مسئولین کشورمان با آژانس بین المللی هسته ای اشاره کرد و گفت: اگر مسئولین کشورمان با روحیه انقلابی، اقتدار و خردمندانه با آژانس برخورد نکنند قطعا سوء استفاده خواهند کرد.

وی به بازتاب رونمایی قدرت فعال جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: رونمایی موشک سردار بزرگ اسلام سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس دشمن را بیش از پیش به وحشت انداخته است.

حجت الاسلام سلیمانی، عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را موجب شرمندگی جهان اسلام دانست و گفت: قطعا عکس العمل مردم آزاده جهان به ویژه مسلمانان در برابر این رابطه ننگین بی پاسخ نخواهد ماند و دشمن را پشیمان خواهد کرد.

وی در پایان به افتضاح آمریکا در سازمان ملل متحد اشاره کرد و افزود: آمریکای جنایتکار و رژیم کودکش اسرائیل بدانند که زمان بزن در رو گذشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha