شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مهرشاد سهیلی فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با آیت اله اعرافی

حوزه/ امام جمعه قم با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی حوزه علمیه در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: حوزه علمیه در مبارزه با بیماری ویروس کرونا حماسه آفرید و همین جوانان بودند که محکم تر از همیشه پای کار بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در دیدار مهرشاد سهیلی فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: کمک به محرومان و نیازمندان همواره مورد تاکید ائمه معصومین (ع) بوده و در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان بودند که حماسه آفریدند و جان خود را فدای این میهن و انقلاب کردند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، خاطر نشان کرد: شما امروز نقش ضعیفی در جامعه ندارید و برای این کشور و انقلاب مفید هستید، ما فعالیت های شمارو دیدیم و شدیم.

امام جمعه قم با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی حوزه علمیه در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: حوزه علمیه در مبارزه با بیماری ویروس کرونا حماسه آفرید و همین جوانان بودند که محکم تر از همیشه پای کار بودند.


مدیر حوزه های علمیه در پایان با توصیه ای گفت: در کنار فعالیت های جهادی از دروس غافل نشوید که مبادا روزی پشیمان شوید که کشور به شما نیاز دارد.


مهرشاد سهیلی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان‌ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: قرارگاه حضرت مهدی (عج) از ابتدا فعالیت در کشور و بخصوص مناطق محروم اقدامات عظیمی در کارنامه خود دارد.

وی ر افزود: اقدامات و منابع مالی قرارگاه بر پایه نذورات مردمی است که تا کنون سنگ تمام گذاشته اند.

مهرشاد سهیلی افزود: منویات و رهنمود های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه موجب دلگرمی ما بوده است

سهیلی با اشاره به اقدامات قرارگاه حضرت مهدی (عج) در دوران بیماری کرونا افزود: بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان صرف لوازم بهداشتی و ویژه برنامه های فرهنگی بصورت مجازی شده است.

وی گفت: بحمدالله در آستانه دهه اول اقدامات خوبی در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت از جمله اطعام ، بسته های معیشتی و پک های بهداشتی اهدا گردید.

فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) در پایان با ارائه کامل گزارش کار فعالیت های این قرارگاه فرهنگی و جهادی مورد تحسین و تقدیر آیت الله اعرافی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام. این خبر رو حذف کنید البته اگه حاشیه ها درست باشه
  • علی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    چرا حذف بشه الان که حقیت برملا شده!