دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

حوزه/ جامعه روحانیت کاشان با صدور بیانیه ای توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول مهربانی را محکوم کرد.

به  گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، جامعه روحانیت کاشان با صدور بیانیه ای توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول مهربانی را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطیبین الطاهرین

بسی مایه تأسف است که جاهلانی خمور که دائماً به فسق و فجور مشغول و به تضییع مال عموم برای هزینه در هر منکری به ویژه جنگ با حقّ و حقّ طلبان و اولیاء حقّ روزگار می گذرانند در زمان رشد و خداجوئی جوانان جهان تا این حد جسور و گستاخ باشند که در فرانسه به ورق پاره ای مثل: مجله شارلی ابدو اجازه دهند با جرئتی غیر انسانی عمل شنیعی انجام دهد که از خرد و شأن خردمند به دور است.

قرن ها است که با سیاست خصمانه ملحدین کج اندیش هرچه در توان بوده علیه دین و کُتُب آسمانی و پیام آوران الهی به کار رفته است. اما هرگز موفق نشده اند نور خدا را خاموش کنند و نیز نخواهند توانست زیرا: وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.

تأسف بارتر از تاریخ تلخ و زشت گذشته!! این است که در قرن حاضر که جوانان و مردم جهان از عقل و دین ستیزی سرانشان که تلاش می‌کنند دنیا را برای آنها زیبا و خرم نشان دهند شاهد شدیم که ورق پاره ای فرانسوی به نام مجله شارلی اِبدو! جرئت گستاخی پیدا کرده و با تحریک نوشته های حماقت آمیزش؛ افرادی نادان، به ساحت خیرالبشر محمد مصطفی (صلی علیه و آله و سلم) و نیز به ساحت ناسخ کُتُب آسمانی قرآن کریم اهانت کنند!!

ما اینگونه اهانت‌ها را که غالباً در مناطق اروپایی مانند: {آلمان، دانمارک، انگلستان و این بار فرانسه} اتفاق می افتد محکوم می کنیم و به سران اروپایی می گوییم شما خودتان هم می دانید که از لیاقتی در جهان برخوردار نیستید و دست آموز استکبار جهانی به ریاست صهیونیسم بین الملل هستید.

بنابراین؛ این بار نیز همچون گذشته تیرهای تان به سنگ می‌خورد و به خودتان برمی گردد و در صورتی ما آرام می شویم که گردانندگان مجله ی غیر وزین شارلی اِبدو و اهانت کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن محاکمه و مجازات شوند.

و البته بار دیگر خاطرنشان می شویم که: وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

جامعه روحانیت کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha