شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر اختصاصی و ناب از حرم حضرت زینب(س)

حوزه / روزنامه نگار بحرینی گفت: حضور و نقش آفرینی بانوان در جبهه های نبرد با اسلام ضد محمدی در عصر معاصر همان استمرار راه حضرت زینب(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سندس الاسعد، روزنامه نگار مستقل بحرینی لبنانی، عصر دو شنبه در نشست بین‌المللی «راهبردهای تجلی فرهنگ و معارف حسینی در باورهای آخرالزمانی ادیان و ملل» با تبیین نقش جهاد اکبر حضرت زینب(س) برای حفاظت از اسلام، گفت: مقصود از جهاد بزرگ زنان، تعهد آن ها برای خدمت به اسلام است که به صورت آمادگی در برابر انواع چالش ها و تجاوزات خصمانه ی جبهه باطل و نفاق آغاز می شود که در این مسیر پیروی کامل و دقیق از امام زمان (عج) ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور و نقش آفرینی بانوان در جبهه های نبرد با اسلام ضد محمدی در عصر معاصر همان استمرار راه حضرت زینب(س) است، گفت: برای ادامه کار تک تک جنبش های صالح، ضروری است که زنان از راه حضرت زینب (ع) به عنوان نمونه بی سابقه از آگاهی و استقامت، پیروی کنند.

سندس الاسعد ادامه داد: بانوان جامعه باید کاملا از تعهدات و وظایف اساسی خود آگاه باشند تا بتوانند به زیبایی نقش آفرینی نمایند و گرنه در حد بازیچه های امروز دنیا نسبت به زنان باقی خواهند ماند.

 این روزنامه نگار بحرینی لبنانی خاطرنشان کرد: با توجه به تهاجمی بودن جنگ علیه امت اسلام، ما هم باید در سراسر جهان پتانسیل ها را برای مبارزه با استعمارگران آماده و برای مبارزه با کل توطئه های خصمانه علیه دین آمادگی کامل داشته باشیم.

وی افزود: پیمودن این مسیر راه گسترش ارزش های حضرت مهدی (عج) و برقراری جهانی عادلانه برای همه ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha