پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضوی نسب- امام جمعه بسطام

حوزه/ حجت الاسلام رضوی نسب خواستار راه اندازی سطح ۳ در مدرسه علمیه خواهران شهر بسطام استان سمنان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب، در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، از زحمات مدیر و کادر و مؤسس و طلاب مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد (س) بسطام در دوران مختلف نظیر سیل و کمک های جهادی، تهیه بسته های معیشتی، کمک به بیماران کرونا و خانواده‌هایشان، حضور در بیمارستان، تغسیل اموات کرونایی و تسکین خانواده های آنان و همچنین تعامل با کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر کرد.

 امام جمعه بسطام افزود: به واسطه تصمیم گیری و کمک به طرح های ساخت خوابگاه و فضای داخلی مدرسه و همچنین تلاش برای ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی مدرسه از مسئولان مدیریت حوزه خواهران استان و شهر بسطام تقدیر و تشکر  دارم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های علمی، پژوهشی و دینی بسطام دیده شود، گفت: بسطام به عنوان دورترین شهر استان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد  و ایجاد سطح ۳ در مدرسه علمیه بسطام در دستور کار باشد.

 خدمتگزار طلاب و سربازان امام زمان(عج) هستیم

در ادامه این نشست حجت الاسلام نجم، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان سمنان، با اشاره به اینکه همه ما خدمتگزار طلاب و سربازان امام زمان(عج) هستیم، اظهار داشت: این توفیقی است که خداوند متعال به ما داده تا انجام وظیفه و خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha