جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس روحی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم تصریح کرد: همچون هشت سال دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت نظامی، امروز نیز ما باید در عرصه دفاع مقدس اقتصادی بدرخشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سرهنگ پاسدار عباس روحی طی سخنانی در جلسه هم اندیشی به منظور اجرای بهتر رزمایش کمک و همدلی مؤمنانه مرحله سوم که با حضور مسئولان معاونت ها و رده های اقشاری بسیج سپاه استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز ما باید در عرصه دفاع مقدس اقتصادی نیز همچون عرصه جنگ سخت بدرخشیم و حماسه ماندگاری خلق کنیم که این مهم در سایه عمل به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به این که اقشار بسیج باید بیش از پیش به رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی اهتمام داشته باشند، گفت: ما علاوه بر بحث تهیه و توزیع بسته های معیشتی که انصافاً شاهد کارهای بسیار خوبی و بزرگی در ماه های اخیر بودیم، باید با توجه به ظرفیت و تخصص اقشار مختلف بسیج، به عرصه های دیگر خدمت رسانی و محرومیت زدایی نیز ورود جدی تری پیدا کنیم.

سرهنگ پاسدار محمود داودآبادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم نیز در این جلسه بر اهمیت کار رسانه ای و استفاده از ظرفیت رسانه های نوین به خصوص فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ کمک و همدلی مؤمنانه تأکید کرد و گفت: یکی از بایسته ها برای اجرای هر چه بهتر رزمایش مؤمنانه در آینده، تقسیم کار مناسب میان رده ها و اقشار مختلف بسیج است و این که هر چه بهتر و بیشتر بتوانیم هم افزایی ها را تقویت کنیم.

 وی افزود: یکی از فعالیت های شاخص بسیج سازندگی استان در کنار تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تعمیر و بازسازی منازل محرومان است که امسال با تأکید فرمانده محترم سپاه استان، تعمیر و بازسازی ۵۰۰ منزل هدف گذاری شده و بخشی از این ها نیز انجام شده است.

وی بیان داشت: ما در ماه های اخیر با همکاری و تعامل با ارگان ها و دستگاه های استانی، مشارکت در اجرای پروژه ها داشته ایم و همچنان داریم، ضمن آن که در این باره برای مباحث عمرانی و رفع محرومیت ها، از ظرفیت اقشار و رده ها استفاده خواهیم کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha