چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جهاد بانوان

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران گفت: بانوان طلبه باید بصیرت افزا باشند و از تمام ظرفیت‌های در جهت احیای ارزش‌های دفاع مقدس بهترین بهره را ببرند؛ زیرا جهاد بانوان طلبه در گام دوم انقلاب می‌تواند احیاگر ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست علمی پژوهشی بصیرتی با عنوان نقش بانوان طلبه در احیای ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) با حضور طلاب و اساتید برگزار شد.

در این جلسه خانم معصومه پرما، استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران باید مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران باشند، اظهارداشت: حوزه‌های علمیه خواهران از دستاوردها و برکات انقلاب هستند و بر این اساس باید به تکالیف و وظایف خود در قبال انقلاب عمل کنند.

وی افزود: بانوان طلبه برای ادای دین خود به نظام و انقلاب ابتدا باید خوب درس بخوانند و در این امر تلاشگر باشند تا در آینده نزدیک بتوانند به دیگران آموزش دهند؛ زیرا برای آموزش دادن نیاز به آگاهی است.

خانم پرما، بیان کرد: بانوان طلبه در جهت احیای فرهنگ شهادت در گام دوم انقلاب نقش بسیار مؤثری دارند؛ پس باید با معرفی الگوهای مناسب به‌خوبی نقش ایفا کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بانوان طلبه باید بصیرت افزا باشند و از تمام ظرفیت‌های در جهت احیای ارزش‌های دفاع مقدس بهترین بهره را ببرند؛ زیرا جهاد بانوان طلبه در گام دوم انقلاب می‌تواند احیاگر ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha