جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجتبی نجفی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سطح عالی آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، گفت: امروز حضور قوی در فضای رسانه ای از ضرورت های حوزه علمیه است و صاحبان فکر و اندیشه با تولیدات علمی، آموزشی باید از ابزار روز برای انتقال مفاهیم دینی و ارزشهای انقلابی بهره ببرند.

حجت الاسلام مجتبی نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، شاهد فعالیت توپخانه رسانه ای دنیای استکبار بودیم، اظهار داشت: در حالی که ماشین جنگی صدام با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ، با موشک های دور برد مناطق مسکونی را زیر آتش می گرفتند، همزمان رادیوهای بیگانه نیز اذهان مردم را مورد تشویش قرار می دادند.

مدیر مدرسه علمیه سطح عالی آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه ادامه داد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با حمله نظامی و رسانه ای، لحظه ای از تخریب باورهای اعتقادی و مأیوس نمودن مردم انقلابی از مسیر طی شده کوتاه نیامده اند.

وی تصریح کرد: جای بسی تأسف است که برخی توطئۀ دشمن را « توهم توطئه» دانسته و اهمیت قدرت رسانه در سست کردن اعتقاد و فرهنگ ایرانی، اسلامی را قبول ندارند.

حجت الاسلام نجفی بیان کرد: حضرت امام(ره) بارها در سخنان راهگشا و چه در وصیتنامه الهی و سیاسی خود خطر رسانه ها و بوق های تبلیغاتی بیگاناگان را گوشزد نموده و الآن نیز رهبری حکیم، نقش و اثرگذاری فضای مجازی را یادآور می شوند.

مدیر مدرسه علمیه سطح عالی آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه گفت: امروز حضور قوی در فضای رسانه ای از ضرورت های حوزه علمیه است و صاحبان فکر و اندیشه با تولیدات علمی، آموزشی باید از ابزار روز برای انتقال مفاهیم دینی و ارزشهای انقلابی بهره ببرند.

حجت الاسلام نجفی اظهار کرد: داشتن بصیرت انقلابی و بالابردن سطح سواد رسانه ای طلاب مدارس علمیه، در جنگ نرم دنیای کفر و استکبار، برای انتقال مفاهیم متعالی دینی و باورهای نظام اسلامی، از ضروریات حوزه انقلابی است.

مدیر مدرسه علمیه سطح عالی آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، خاطرنشان کرد: انبیاء و ائمۀ معصومین(ع) در زمان خود با سلاح روز، از تقویت اعتقادی گرفته تا جواب شبهات و خرافات انحرافی و بیدار کردن مردم از خواب غفلت و بصیرت بخشی را در دستور کار داشته و ما هم با ابزار رسانه و ارتباطات، همان مسیر الهی را ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: در دنیای امروز حرف اول را کسانی می زنند که مجهز به سلاح روز، که همان علم و دانش سخن ارزشمند و حیات بخش اهل بیت(ع) است، که علاج دردهای بی درمان بشر سرخورده از زندگی ماشینی بوده و نیاز به یادگیری فن رسانه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha