جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فراخوان حضور مجدد طلاب جهادی حوزه کرمانشاه در کنار کادر درمان

حوزه/ گروه جهادی شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری، مستقر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه، در اقدامی خداپسندانه و در راستای مبارزه با «ویروس منحوس»، به یاری کادر درمان در بیمارستان‌های شهر می‌شتابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، به دنبال اقدام خداپسندانه گروه جهادی شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری، مستقر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه، از طلاب جهادگر جهت حضور مجدد، در کنار کادر درمان، دعوت بعمل می آورد.

لازم بذکر است، در موج اول شیوع «ویروس منحوس کرونا» در استان کرمانشاه، ۳۰۰ طلبه جهادی در زمینه های مختلف اعم از گندزدایی و ضدعفونی معابر، کوچه و خیابان، تدفین اموات و همکاری در بیمارستان ها برای رفاه حال بیماران، فعالیت چشمگیر داشتند.

همچنین در حرکت انسان دوستانۀ مساوات و کمک مؤمنانه که لبیک به ندای رهبری حکیم و فرزانه بود، در حوزه علمیه استان، شاهد خدمت رسانی به خانواده های نیازمند در شهر و روستا بودیم.

ضمناً این بار حضور اساتید، کادر و طلاب مدارس علمیه و مبلغین طرح هجرت، در بیمارستان و کمک به کادر درمانی در بخش های مراقبت از بیماران، خدماتی، مشاوره و تبلیغی بصورت جامع و کامل انجام می پذیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha