جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد رسول رفیعی مسئول سابق ستاد پشتیبانی جنگ آموزش و پرورش هرسین

حوزه/ مسئول سابق ستاد پشتیبانی جنگ آموزش و پرورش هرسین با بیان اینکه شهدای فرهنگی هرسین تربیت شدگان علمای شهر بودند، ادامه داد: نهادینه شدن تربیت دینی و فهم انقلابی از مکتب حضرت امام(ره) در روح و جان معلمین و دانش آموزان هرسینی، باعث شد که جبهه های جنگ، حقیقتاً مدرسۀ عشق شود.

محمد رسول رفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دوران طلایی دفاع مقدس جلوه ای از عاشورای حسینی بود، اظهار داشت: وجود مکتب خانه های قرآن و زحمات دلسوزانه علمای شاخص هرسین، آنچنان بر تربیت خانواده ها تاثیر گذاشت که برای آینده، رزمندگانی را جهت دفاع از کیان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پرورش داد.

مسئول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش هرسین ادامه داد: تمام شهدای هرسین، خصوصاً قشر فرهنگی و دانش آموز، با صیقل روح در حرم امامزاده مهدی(ع) بن موسی بن جعفر(ع)، از دوران طفولیت تا سن خود شناسی، آمادگی کامل را برای نثار جان، در مکتب اهل بیت(ع) پیدا کرده بودند.

وی تصریح کرد: ما وارثان فرهنگ جهاد و شهادت، باید مسیر شهدا را با جان و دل که در حقیقت تبعیت محض از فرامین امامین انقلاب در عصر حاضر است، با بصیرت ادامه دهیم.

محمد رسول رفیعی بیان کرد: بنده در آن دوران طلایی از تاریخ ایران اسلامی، افتخار خدمت در سمت پشتیبانی جنگ آموزش و پرورش را داشتم که در این مدت برای رفع نیازمندی های جبهه های حق علیه باطل، در پشت جبهه از هیچ کوششی دریغ نمی کردیم.

مسئول سابق ستاد پشتیبانی جنگ آموزش و پرورش هرسین با بیان اینکه شهدای فرهنگی هرسین تربیت شدگان علمای شهر بودند، ادامه داد: نهادینه شدن تربیت دینی و فهم انقلابی از مکتب حضرت امام(ره) در روح و جان معلمین و دانش آموزان هرسینی، باعث شد که جبهه های جنگ، حقیقتاً مدرسۀ عشق شود.

مسئول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش هرسین اظهار کرد: بنده در جریان دفاع مقدس شاهد لبیک عملی به ندای« هَل مِن ناصر یَنصُرُنی» امام حسین(ع)، در قالب اعزام فرهنگیان شامل: معلمین و دانش آموزان بودم، تا حدی که دبیرستان امام صادق(ع) کلاً تعطیل شد و به جبهه اعزام شدند.

محمد رسول رفیعی خاطر نشان کرد: در طول دفاع مقدس از جامعه فرهنگیان هرسین، ۱۳شهید معلم و ۳۴ دانش آموز به درجه رفیع شهادت رسیدند که با وفاداری به نظام اسلامی، ثابت کردند نخواهند گذاشت، برخلاف دولتهای بی عرضه : قاجار و پهلوی، یک وجب از خاک ایران اسلامی بدست بیگانگان بیفتد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دفاع مقدس موجب صدور انقلاب اسلامی و به دنبال آن رهایی ملت های مظلوم و مسلمان از یوغ شیطان بزرگ گردید، گفت: تا زمانی که فرامین امامین انقلاب سرلوحۀ کار مسئولین باشد، هیچ خطری ما را تهدید نکرده و آنچه که دلسوزان نظام و پیشکسوتان جبهه و جنگ را نگران می کند، بی تدبیری برخی مسئولین در عدم کنترل بر قیمتها و گرانی های افسار گسیخته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha