شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسعودیان راد - سمنان

حوزه/ مسعودیان راد گفت: تلاش ما در حال حاضر برای شناسایی نیازمندان است و به صورت دقیق به این حوزه ورود کرده و قبل از تقاضای نیازمند، ما نیازمند را شناسایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محسن مسعودیان راد، در حاشیه حضور مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور ‌حقوقی استانداری سمنان در کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان سمنان اظهار داشت: تلاش ما در حال حاضر برای شناسایی نیازمندان است و به صورت دقیق به این حوزه ورود کرده و قبل از تقاضای نیازمند، ما نیازمند را شناسایی خواهیم کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان سمنان تصریح کرد: نیازسنجی با فرمت های بسیار دقیق و معین، بروزرسانی شده و در راستای این مهم جمع آوری کمک ها و مساعدت ها انجام می شود.

وی افزود: در بحث اکرام نیز کمک ها طبقه بندی شده و بر اساس نیازهای موجود مساعدت صورت میگیرد.

مسعودیان راد خاطرنشان کرد: متوسط دریافتی ایتام در استان بالغ بر ۸۰۰ هزار تومان است که این میزان دو برابر هدفگذاری کمک به ایتام در کشور است.

وی با بیان اینکه ما در استان یک استراتژی دقیق، مدون و تهاجمی بر علیه فقر را در دستور کار قرار داده ایم، گفت: امروز تمامی شهرستان ها و شعبه های این مجموعه در استان، بر اساس فرم های نیازسنجی مدون و دقیق نسبت به احصاء نیازمندی ها اقدام میکنند و تمامی جذب مساعدت ها و کمک ها هدفمند و بر این اساس صورت می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان سمنان افزود: مردمی کردن امداد از طریق نیازسنجی دقیق و ایجاد شبکه های ارتباطی مردمی در روستاها از اهداف ما در این‌مجموعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha