جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سجاد امیری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه تویسرکان با تاکید بر اینکه طلاب باید بهترین استفاده را از شرایط فعلی ببرند، گفت: درخواست ما از طلاب این است که تهدیدی که با وجود کرونا نظام آموزشی را نشانه رفته، تبدیل به فرصت کنند و با وجود تعطیلی کلاس و بحث در مدارس، لحظه ای از کسب علم و دانش غافل نباشند.

حجت الاسلام سجاد امیری، مدیر مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه تویسرکان در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و نحوه برگزاری کلاس‌ها، اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی امسال با هماهنگی که با مرکز مدیریت استان و مرکز بهداشت شهرستان به عمل آمد کلاس‌ها به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری بود.

وی افزود: لزوم استفاده طلاب از ماسک، ضدعفونی تمامی فضای مدرسه و کلاس‌ها، تب سنجی و ضدعفونی در ورودی درب مدرسه در هنگام ورود طلاب از جمله اقداماتی بود که در این مدت توسط مدرسه انجام می‌شد و معاون اجرایی مدرسه نیز بر انجام تمامی این موارد به صورت دقیق نظارت داشت.

حجت الاسلام امیری با بیان اینکه اگر با مورد مشکوکی مواجه شویم سریعا او را برای انجام تست به مراکز بهداشت ارجاع خواهیم داد، مطرح کرد: در این مدت جلسات عمومی به حداقل رسیده اما همین تعداد محدود جلسات عمومی و کلاس های اخلاق که برگزار شد نیز در فضای باز و داخل حیاط و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بوده است.

وی با اشاره به تجربه سال تحصیلی قبل و تعطیلی مدارس پس از شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: با آسیب شناسی مشکلات موجود در نحوه برگزاری کلاس‌های آنلاین سال تحصیلی قبلی، به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌ایم و کلاس‌ها و گروه‌های مجزایی را هم اکنون در فضای مجازی با حضور مدیر، معاون آموزشی، استاد درس مربوطه و طلاب تشکیل داده‌ایم.

مدیر مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه تویسرکان با بیان اینکه از شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز تمامی کلاس‌ها ضبط و در این گروه‌ها بارگذاری شده است، گفت: تمام تلاش ما بر این است که شرایط به وجود آمده مانع از کسب علم و آموزش طلاب نشود.

وی تصریح کرد: قطعا نحوه آموزش فعلی، آموزشی در شرایط خاص است و لذا طلاب باید خود را با این شرایط وفق دهند و بدانند که بهانه‌ای برای کوتاهی در کسب علم برای طلاب وجود ندارد.

حجت الاسلام امیری با تاکید بر اینکه طلاب باید بهترین استفاده را از شرایط فعلی ببرند، مطرح کرد: درخواست ما از طلاب این است که این تهدیدی که نظام آموزشی را نشانه رفته تبدیل به فرصت کنند و با وجود تعطیلی کلاس و بحث در مدارس، لحظه ای از کسب علم و دانش غافل نباشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha