دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء در نشست امروز بنیاد مهدویت استان و مجمع نمایندگان استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: معنی ندارد با وجود این همه زمین های مرغوب کشاورزی، آب فراوان و استعداد خدادادی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه، این قدر بالا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در نشست بنیاد مهدویت کرمانشاه که با حضور دکتر مصری، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای این مجمع، برگزار شد، اظهار داشت: برلزوم تقویت برنامه های بنیاد مهدویت و استفاده از ظرفیت های استانی برای گسترش این بنیاد تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه با امکانات گسترده و خدادادی می تواند بسیار بهتر از این باشد، پس چرا مسئولان مربوطه از این منابع خدادادی استفاده نمی کنند.

آیت الله علما با انتقاد از نرخ بیکاری استان، خاطرنشان ساخت: معنی ندارد با وجود این همه زمین های مرغوب کشاورزی، آب فراوان و استعداد خدادادی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه، این قدر بالا باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت بنیادهای بین المللی مهدویت و غدیر خاطر نشان کرد: تقویت این مراکز برای شناسایی استعداد های استانی بسیار مهم است و این که بتوانیم از طریق برنامه های اصولی این جایگاه ارزشمند، جوانان استان را به معنویت هدایت کرده و طریق درست الهی را به آن ها آموزس دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید به فکر خدمت به مردم استان کرمانشاه باشند.

قبل از سخنان آیت الله علما، بهروز همتی مدیر بنیاد بین المللی مهدویت، گزارشی از روند برنامه های این بنیاد و مراحل پیشرفت ساختمان بنیاد مهدویت را ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha