پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمد الاسدی رئیس فراکسیون السند عراق

حوزه/ احمد الاسدی نسبت به حوادث خشونت بار و تحرکات شکّ برانگیزی که در حوادث کربلا اتقاف افتاد، هشدار داد و اشاره کرد: باید در مقابل جریان های آشوبگر ایستاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، احمد الاسدی رئیس فراکسیون السند عراق نسبت به حوادث خشونت بار و تحرکات شکّ برانگیزی که در حوادث کربلا اتقاف افتاد، هشدار داد و اشاره کرد: ضرورت تاریخی می طلبد که در مقابل اینگونه جریان آشوبگر و خارج از قانون ایستاد.

وی در بیانیه ای با اشاره به اینکه نسبت به تحولات خشونت بار و تحرکات شک برانگیز که در کربلا اتفاق افتاد هشدار می دهیم، گفت: به همگی این پیام را می دهیم که دین، مقدسات، امت و حکومت در معرض خطر بزرگی قرار دارد.

الاسدی تصریح کرد: ضرورت تاریخی ایجاب می کند که با اینگونه جریان آشوبگر و خارج از قانون باید مقابله شود.

شایان ذکر است که روز سه شنبه در کربلا گروهی از آشوبگران و طرفداران فرقه های ضالّه و باقی مانده بعثی ها سعی کردند به صورت غیر قانونی و بدون بازرسی وارد حرم شوند که زائران و نیرو های امنیتی و حشد الشعبی مانع ورود آنها شدند و غائله را خاتمه دادند.

در پی این حادثه، آستان  های مقدس حسینی و عباسی با صدور بیانیه ای جزئیات حادثه را تشریح کرده و بر حفظ جان زائران و حرمت حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) تأکید کردند.

شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق هم بر ضرورت مقابله با رفتارهای عناصر منحرف و خرابکار تاکید کرد.

مقتدی صدر رئیس جریان صدر عراق نیز در صفحه توئیتر خود بر حمایت از استان های جنوبی عراق تأکید کرد و خواستار تعهد فرزندان عشایر به حفظ نظم و انضباط شهر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha