جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید راه سلامت، دکتر عبدالله عسکری

حوزه/ دکتر عبدالله عسکری، پزشک بیمارستان رازی اهواز که اولین بیمارستان بستری بیماران کرونا در استان به شمار می‌رود، در راه مبارزه با این ویروس منحوس به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز طی پیامی در صفحه شخصی خود از شهادت اولین شهید مدافع سلامت در خوزستان خبرداد.

وی نوشته است: کادر بهداشت و درمان استان خوزستان در جریان مبارزه با شیوع بیماری کووید ۱۹ در غم از دست دادن همکاری دلسوز و متعهد عزادار شد.

شهید خدمت، دکتر عبدالله عسکری، پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم به‌عنوان اولین پزشک خوزستانی بال پرواز به‌سوی حق گشود و به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.

تاریخ پزشکی به احترام شهدای مدافع سلامت خواهد ایستاد، آن‌ها که پروانه‌وار به گرد مردمشان می‌گردند، جان عزیز خود را در کف دست گذاشته‌اند و شجاعانه در عرصه خدمت نغمه ایثار می‌سرایند.

این‌جانب با قلبی دردمند و دلی نگران از سلامت همکاران عزیزم در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا ، ضایعه درگذشت دکتر عسکری را به خانواده ایشان و جامعه خدمتگزار پزشکی تسلیت میگویم.

امید آن داریم مردم شریف با رعایت هر چه‌بهتر آداب بهداشتی در این روزها، قدردان پاسبان‌های جان و ایثارگری‌های مدافعان سلامت خود باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha