پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وزیر

حوزه/ مشاور وزیر و دبیر ستاد خیّرین وزارت علوم، با بیان اینکه در کشور بیش از ۷۰ بنیاد علم و فناوری داریم، گفت: از این تعداد حدود ۸ بنیاد فعال است که در راس آن بنیاد علم و فناوری دانشگاه کاشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر حسین عسگریان ابیانه، در عملیات تکمیل، کلنگ زنی و افتتاح و نوسازی ۹ طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاه کاشان، که با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و استاندار اصفهان در جوار پردیس شهدای این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه کاشان در جذب خیرین، نگهداشت و تنوع بخشی به منابع دانشگاه در حال حاضر که دولت مشکل اعتباری دارد پیشتاز است و این پیشتازی را در همه جوانب مشهود است.

مشاور وزیر و دبیر ستاد خیّرین وزارت علوم  با اشاره به اینکه در کشور بیش از ۷۰ بنیاد علم و فناوری داریم، خاطر نشان کرد: از این تعداد حدود ۸ بنیاد فعال است که در راس آن بنیاد علم و فناوری دانشگاه کاشان است.

وی ورود به کارآفرینی، تنوع بخشی و نوآوری را از ویژگی‌های ممتاز بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه کاشان عنوان کرد و افزود: خیرین و حامیان علم و فناوری تاکنون فعالیت های برجسته ای را در تمامی زمینه ها در این دانشگاه به یادگار گذاشته اند که جای تقدیر دارد.

وی به کمک های و حمایت های بیش از حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال خیرین طی چهار سال گذشته تاکنون در کل کشور اشاره کرد و افزود: میزان حمایت ها و تعهدات خیرین ارجمند امسال ۱۰هزار میلیارد ریال در کل کشور است.

لازم به ذکر است، در این مراسم عملیات تکمیل  کتابخانه مرکزی دانشگاه با زیربنای ۴۲۴۰ متر مربع در ۴ طبقه  با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و مرکز همایش ملی و بین المللی دانشگاه با  ۲۰۶۰ متر مربع و اعتبار ۶۴ میلیارد ریال شروع شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha