پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ آیین افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر

حوزه/دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره ابوذر را ۳۰ آذرماه سال ۹۹ اعلام کرد و گفت: آثار ارسالی می‌بایست از دی‌ماه ۱۳۹۸ تا پایان آذرماه ۱۳۹۹ تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشر شده باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدحسین رضایی در آیین آغاز به کار ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در شبستان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، اظهار داشت: به حول و قوه الهی در پنج دوره گذشته جشنواره با تلاش متولیان امر در جشنواره، و همه اصحاب رسانه‌ استان قم توانسته‌ایم به جایگاه شایسته ای در بین اهالی رسانه و در سطح استان دست پیدا کنیم.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با بیان اینکه رسیدن به این جایگاه را مرهون تلاش‌های همکاران و اصحاب رسانه استان و بویژه دبیر محترم پنج دوره گذشته جشنواره ابوذر استان قم سید جواد اشرفی است، گفت: در حال حاضر، جشنواره به یکی از اصلی‌ترین رویدادهای رسانه‌ای استان قم تبدیل‌شده است.

وی با بیان مشخص بودن محورهای مختلف جشنواره ششم ابراز کرد: در جشنواره ششم بحث ارتقاء کیفی آثار را در نظر داشتیم و برنامه‌ریزی‌ها برای تولید محور شدن جشنواره انجام شده است.

رضایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه‌ریزی را برگزاری کارگاه های کاربردی در حوزه رسانه برشمرد و اظهار کرد: در صورت فراهم شدن شرایط و عبور از شرایط بحران کرونایی کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و با حضور اساتید خبره از سطح کشور برگزار خواهد شد.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم به بیان محورهای اصلی این جشنواره پرداخت و عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، روایت ایثار، جهاد شهدا و رزمندگان استان قم، بحران کرونا و عقلانیت دینی و آسیب‌های اجتماعی و تجربه‌های موفق مقابله با آن موضوعات بخش اصلی جشنواره هستند.

به گفته رضایی قالب‌هایی برای ارسال آثار به جشنواره ششم انتخاب‌شده که این قالب‌ها در حوزه‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر؛ عکس خبری، گزارش تصویری؛ گزارش ویدئویی و عکس نوشت و کاریکاتور می‌شوند که بخش آخر(عکس نوشت و کاریکاتور) به‌عنوان فعالیتی که در فضای مجازی انعکاس دارد در جشنواره ششم اضافه‌شده است.

وی مهلت ارسال آثاربه جشنواره ششم را ۳۰ آذرماه سال ۹۹ اعلام کرد و گفت: آثار ارسالی می‌بایست از دی‌ماه ۱۳۹۸ تا پایان آذرماه ۱۳۹۹ تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشرشده باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha